donderdag 31 maart 2011

Runa's Cottage: De keuken

Een keuken is voor mij een belangrijke plek. De keuken staat voor mij niet alleen voor eten, maar ook voor gezelligheid. In de keuken heb ik naar mijn moeder gekeken en geroerd in pannen totdat ik zelf, voor het eerst, een recept uit durfde te proberen. Ik heb mooie, emotionele gesprekken in de keuken gevoerd, ik heb er gelachen en gehuild. Ik wordt steevast blij van de dingen die gecreeërd kunnen worden met een paar simpele handelingen en ik maak er vaak genoeg "troostvoer" wanneer ik mij ellendig voel...

Een keuken is een plek om de mooiste cupcakes te bakken, de meest bijzondere theesoorten uit te proberen, de lekkerste taarten in elkaar te draaien en te experimenteren met recepten van over de hele wereld. Een ruimte waaruit de lekkerste geuren kunnen opstijgen... (zelf gebakken brood, olijfolie, kruiden en specerijen)

Hoe mijn droomkeuken eruit ziet? Het lijkt mij het beste om een middenweg te vinden tussen de onderstaande foto's, de keukens zijn ZEER verschillend, maar allemaal om bij weg te dromen!

Landelijke gezelligheid
Rustiek en brocant
Mierzoet en ontzettend lief
Gezellige kleurtjes en heel veel leuke printjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten