vrijdag 4 februari 2011

Stapelen op vrijdag: Stofjes

Stapelen? Dat kan met alle denkbare spulletjes en op de meest leuke plekken. Maar vooral: stapelen is leuk! Na het zien van de stapeltjes van Irma en andere bloggers, was mijn interesse in "stapelen op vrijdag" direct gewekt en ik ben dan ook meteen aan de slag gegaan... Met als resultaat: Mijn stapeltje van deze week bestaande uit verschillende lapjes stof.

Klik op de afbeelding voor een vergroting
  
Een aantal lapjes komen bij de kringloop winkel vandaan, maar de meeste lapjes heb ik gekregen van mijn moeder. De rood witte lap heeft een kantje aan de rand en is eigenlijk een gordijntje, maar ik gebruik hem als tafelkleed.



De stapel is, naar mijn mening, nog niet hoog genoeg. Dus ik spaar nog even verder. En misschien kunnen jullie de stapel in de loop van het jaar wel zien groeien! ;-)


Stapelen op vrijdag is een initiatief van Irma, eigenaresse van de blog allemaal kleurtjes. Aanmelden kan via haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten