woensdag 19 januari 2011

Golden Globes 2011: De jurken!

Als ik ergens gek op ben, dan zijn het jurken. Ik kan helemaal weg dromen bij mooie galajurken, lieve baljurkjes, prachtige trouwjurken en bijzondere accessoires. Ik kan er niks aan doen, maar voordat ik het weet ben ik weer dat meisje van vroeger.

Nu dat ik thuis ben met de griep, stond mij dan ook maar één ding te doen: de Golden Globe jurken van 2011 bekijken, één voor één! Er zijn een aantal vrouwen die mij erg blij hebben gemaakt, terwijl andere vrouwen mij een beetje teleurstelden, zoals Megan Fox (die ik bijna niet terug herkende door het vele afvallen, jammer!) en Angelina Jolie (in een iet wat truttige jurk, vind ik, terwijl ieder ander er erg over te spreken is).

Hieronder mijn meest favoriete jurken:

Klik op de afbeelding voor een vergroting

De zwangere Natalie Portman in Victor & Rolf
Scarlett Johansson in Ellie Saab
Dianna Agron in J. Mendel
Sarah Hyland in Max Azria Atelier
Anne Hathaway in Armani Privé.

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Olivia Wilde in Marchesa
Eva Longoria in Zac Posen
Amy Adams in Marchesa
Julianne Hough in Marchesa

De mooiste koppels: 


Brad Pitt & Angelina Jolie


Michael Douglas & Catherine Zeta Jones

De mooiste details:


De onderrokken en high heels van Olivia Wilde


De rugdecolleté van Eva Longoria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten