maandag 20 december 2010

Runa's Cottage.

In het dagelijks leven, op Internet en in tijdschriften... Ik kom geregeld foto's van bijzonder mooie plekken tegen: Huisjes waarin ik zou willen wonen, tuinen waarin ik zou willen verdwalen, kamers waarin ik mij zou willen verstoppen. Voor een dag, een week, of een hele maand...

De plekken maken me dromerig en doen mij verlangen naar zo'n mooi plekje voor mezelf.

Deze foto's wil ik graag met jullie delen, in de hoop dat jullie er net zo van genieten als ik. Vandaar dat ik er een rubriekje van maak: "Runa's Cottage".

Ik kan niet wachten en begin dus meteen met de eerste foto:


Klein maar fijn en midden in de natuur. Een boek lezen op het balkonnetje of een ochtend vertoeven in bed (die waarschijnlijk het hele huisje in beslag neemt)... Doe mij zo'n boomhut!

Foto: Onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten